MENU

特定商取引法に基づく表記

特定商取引法に基づく表記


販売業者
TT合同会社

代表責任者
田澤孝雄

所在地
〒206-0024
東京都多摩市諏訪6丁目3番地1
Japan

電話番号
+81-42-311-2600
(受付時間:10:00-18:00 JST、日本時間、土日祝を除く)

メールアドレス
info@nippon-knife.jp

販売価格
各商品ページに記載(消費税抜き)

商品代金以外の必要料金
国内発送送料:全国一律1,650円
国際発送送料:地域により異なります。詳細はご注文時にお知らせします。
関税および輸入税:海外のお客様は、現地の税関で発生する関税や輸入税を支払う責任があります。
振込手数料(銀行振込の場合)
代引き手数料(代引き決済は国内限定のみ)

支払方法
クレジットカード(Visa, MasterCard, American Express, JCB)
銀行振込
PayPal(海外のお客様向け)

支払時期
本サービスで購入する商品は受注生産品となります。このため、お支払い時期は以下の通りです。
購入予約後、希望商品、購入金額および納期についてメールでご連絡します。内容をご確認後、支払い方法により以下の支払い時期が確定します。
クレジットカード決済:メール確認後、正式なご注文時に即時支払いとなります。
銀行振込:メール確認後、正式なご注文後、1週間以内に指定口座にお支払いください。
PayPal決済:メール確認後、正式なご注文時に即時支払いとなります。

商品の引渡時期
国内発送:メールに記載の納期にて、商品を発送し、お引渡しとなります。
国際発送:メールに記載の納期にて、商品を発送し、お引渡しとなります。配送先により到着までの時間が異なります。
受注生産のため、原材料の入手状況により引き渡し時期が遅れることがあります。

配送方法および送料
国内配送:日本国内の配送業者にて対応いたします。
国際配送:DHL、FedEx、EMSなどの国際配送業者を利用します。送料は配送地域によって異なります。詳細は注文確認時にお知らせいたします。

返品・交換・キャンセルについて
商品の不良・誤配送の場合:商品到着後1週間以内にご連絡ください。良品と交換、もしくは返金対応をいたします。
お客様都合による返品・交換:未使用・未開封の状態に限り、商品到着後1週間以内にご連絡ください。送料はお客様のご負担となります。
国際注文の場合:返品・交換の際の送料や関税等はお客様のご負担となります。
キャンセル:受注生産商品のため、キャンセルは承っておりません。

返品送料
不良品や誤配送の場合は当社負担。
お客様都合の場合はお客様のご負担となります。
国際注文の場合、返品にかかる送料や関税等はお客様負担となります。

関税および輸入税について
海外のお客様が商品を購入する際、購入国の税関で発生する関税や輸入税は、購入者の責任となります。これらの費用は購入価格や送料には含まれておりませんので、購入国の税関にてご確認ください。

クーリングオフについて
通信販売においては、特定商取引法に基づくクーリングオフ制度は適用されません。そのため、お客様は商品注文後の任意によるキャンセルや返品を行うことはできません。ただし、商品に不具合がある場合や誤配送があった場合には、上記「返品・交換・キャンセルについて」に基づき対応いたします。

Legal Notice under the Act on Specified Commercial Transactions


Seller
TT Godo Kaisha (TT LLC)

Representative
Takao Tazawa

Address
3-1 Suwa 6-chome, Tama City, Tokyo
206-0024 Japan

Phone Number
+81-42-311-2600
(Available hours: 10:00-18:00 JST, excluding weekends and national holidays)

Email Address
info@nippon-knife.jp

Sales Price
As listed on each product page (excluding consumption tax)

Additional Charges Besides Product Price
Domestic shipping fee: ¥1,650 flat rate across Japan
International shipping fee: Varies by region. Details will be provided at the time of order.
Customs duties and import taxes: For international customers, any customs duties or import taxes incurred at the local customs office are the responsibility of the purchaser.
Bank transfer fee (for bank transfer payments)
Cash on delivery fee (available only for domestic orders)

Payment Methods
Credit Cards (Visa, MasterCard, American Express, JCB)
Bank transfer
PayPal (for international customers)

Payment Timing
All products available on this service are made-to-order. Therefore, the payment timing is as follows:
After placing a pre-order, we will contact you by email with details about the desired product, total price, and estimated delivery date. After confirming these details, payment timing will depend on the payment method:
Credit Card: Immediate payment upon confirmation of the order via email.
Bank Transfer: Please pay within one week after receiving the order confirmation email. Production will begin after payment confirmation.
PayPal: Immediate payment upon confirmation of the order via email.

Delivery Timing
Domestic Shipping: The product will be delivered according to the estimated delivery date provided in the confirmation email.
International Shipping: The product will be shipped according to the estimated delivery date provided in the confirmation email. Delivery times may vary depending on the destination.
As the products are made-to-order, the delivery time may be delayed due to raw material procurement issues.

Shipping Methods and Fees
Domestic Shipping: Handled by a Japanese delivery service.
International Shipping: Handled by international carriers such as DHL, FedEx, or EMS. Shipping fees vary by destination and will be provided during order confirmation.

Returns, Exchanges, and Cancellations
For defective or incorrect products: Please contact us within one week of receiving the product. We will exchange the product or provide a refund.
For returns or exchanges due to customer reasons: Returns or exchanges are accepted within one week of product receipt, only if the product is unused and unopened. Return shipping costs will be borne by the customer.
For international orders: The customer is responsible for shipping and any customs duties or fees for returns or exchanges.
Cancellations: As products are made-to-order, we do not accept cancellations.

Return Shipping Costs
For defective or incorrect products: We will cover the return shipping costs.
For returns due to customer reasons: The customer is responsible for return shipping costs.
For international orders: The customer is responsible for shipping costs and any customs duties or fees associated with the return.

Customs Duties and Import Taxes
For international customers purchasing products, any customs duties or import taxes incurred at the local customs office are the responsibility of the purchaser. These fees are not included in the product price or shipping fees, so please check with your local customs office for more details.

Cooling-Off Period
Please note that the cooling-off period stipulated in the Act on Specified Commercial Transactions does not apply to mail-order sales. Therefore, customers cannot cancel or return products at their discretion after placing an order. However, if the product is defective or if an incorrect product is delivered, we will handle the issue as outlined in the “Returns, Exchanges, and Cancellations” section above.